wtorek, 7 stycznia 2014

Kokosowa jaglanka z bananem i cynamonem

Zrobiłam ostatnio po raz pierwszy mleczko kokosowe... Zachwycona jego smakiem postanowiłam do czegoś je wykorzystać, lecz miałam kompletną pustkę w głowie... Po czym pomyślałam, że wykorzystam je do porannej owsianki. Dumna z siebie, wkroczyłam do kuchni, gdzie zastałam pusty słoik po płatkach owsianych... Miałam się już poddać, ale wpadłam na kolejny pomysł-kaszę jaglaną. I to był strzał w dziesiątkę! Pyszna i sycąca jaglanka to idealna propozycja na śniadanie.


Kokosowa jaglanka z bananem i cynamonem

Składniki:
  • 1/4 szklanki kaszy jaglanej
  • 1/2 szklanki wody
  • 1/4 szklanki mleka kokosowego
  • łyżeczka wiórków kokosowych
  • łyżeczka miodu
  • pół banana
  • cynamon
Przygotowanie:

Kaszę opłukać, zalać wodą i gotować do jej odparowania. Następnie dodać mleko kokosowe, wiórki i miód i gotować do uzyskania odpowiedniej gęstości. Dodać pokrojonego w plasterki banana i posypać cynamonem.


Taka porcja dostarcza ok. 360 kcal
Macie jakieś inne pomysły na wykorzystanie mleka kokosowego?
Smacznego!

1 komentarz: